Kundestøtte

De fleste problemer med kortterminaler skyldes brudd med kommunikasjonsenheten. Kortterminaler kobles som oftes opp mot bredbånd eller mobilnettet. Den enkleste problemløseren er å restarte terminalen med å dra ut strømmen og sette den inn igjen etter et ca 10 sekunder.

Har du en mobil kortterminal ber vi om at du kontrollerer at du ikke har ubetalte regninger som kan være årsak i at ditt abonnement er sperret. Det kan også være lokaler eller sentrale problemer hos din mobilleverandør.

Har du en bredbåndsterminal ber vi om at du sjekker din internettforbindelse. Er du uten internett vil ikke din betalingsterminal fungere heller. Har du bredbånd kun for bruk sammen med din kortterminal kan du sjekke om lysene på ditt bredbåndsmodem lyser som normalt.

Om du fortsatt trenger hjelp er du velkommen til å ringe vår supporttelefon: 4000 8989.

Før du ringer er det fint om du kan ha firmanavn, Baxnummer og terminaltype klart, da dette vil hjelpe til for en raskere behandling.

Brukerveiledning for eldre Nets – terminaler finner du her

Brukerveiledning for nye Nets – terminaler finner du her

Brukerveiledning for Point – terminaler finner du her

line
Drevet av Wordpress | Utviklet av Media24 AS